Returnarea Produselor
Detalii importante despre returnarea produselor de la Multimasimex.ro.
Retur
Cadru legal Multimasimex
Conform O.U.G. 34/2014 cu privire la produsele achiziționate la distanță Consumatorul are dreptul să notifice în scris SC Multimasimex SRL că renunță la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe exclusiv pe cheltuiala Consumatorului, în termen de 14 zile de la denunțarea unilaterală a contractului.
În accepțiunea O.U.G. 34/2014 definiția contractului de vânzare (art. 2, 5) este: orice contract în temeiul căruia Profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către Consumator, iar Consumator plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii. Se consideră că încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. Art. 12 din O.U.G. 34/2014 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale.
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeași stare cu cea în care a fost livrat și anume: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri, deformări sau zgârieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, în ambalajul original plus după caz, un ambalaj care să asigure transportul în bune condiții.
Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, este nevoie să ne transmiteți solicitarea dvs. prin e-mail, la adresa [email protected]. La transmiterea prin curier a produsului ce doriți să-l returnați trebuie să precizați denumirea sau numele clientului și data la care a fost transmisă solicitarea de retur, pentru identificare.
După primirea și verificarea produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi restituită în contul bancar indicat de Consumator, în maxim 14 zile. Totuși în situația în care comanda a beneficiat de transport gratuit (valoarea comenzii peste 250 lei), iar după returnarea eventualelor produse din comandă, valoarea rămasă este sub 250 lei, se vor factura cheltuielile de transport de la data comenzii și această sumă va fi reținută din valoarea rambursată.
-Produsele care nu se aflau în stoc și au fost livrate în baza unei comenzi speciale, ferme.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate:
– Produsele care pentru folosire sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.
– Consumabilele (acumulatori, baterii, cartușe și riboane pentru imprimante, sau orice produs care include în mod inseparabil un material consumabil, etc);
– Produse care nu pot fi returnate din motive de igienă sau de protecție a sănătății (cum ar fi caști audio tip “in ear”,etc);
– Produse de curățenie.
– Produse digitale transmise printr-un link de download și o cheie de activare.
– Programe și aplicații software licențiate.
Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.
Produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare în vederea aducerii la starea inițială:
– Produse care prezintă lovituri, deformări sau zgârieturi.
– Echipamente de birotică folosite sau cu urme de uzură.
– Imprimante/multifuncționale/aparate de fax etc, la care consumabilele sunt desigilate/folosite.
În urma evaluărilor, cuantumul acestor costuri vor fi comunicate Consumatorului și pot ajunge până la 100% din valoarea produsului, fiind aplicate doar cu acordul acestuia. În caz de refuz, produsul se returnează pe cheltuiala Consumatorului.
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor publicate pe site – se poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia.
- Produs defect la livrare – defect constatat și notificat în 48 ore de la primirea coletului. În cazul în care produsul livrat s-a dovedit a nu fi funcțional sau prezinta vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un alt produs nou, funcțional, in urma notificării scrise și după primirea produsului neconform la adresa SC Multimasimex SRL Bistrița, Str. Gării, nr. 48.
- Produs in colet deteriorat – pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile vă recomandăm refuzul coletului și returnarea acestuia către SC Multimasimex SRL. Pentru susținerea cu dovezi, coletul poate fi fotografiat și se recomandă întocmirea unui proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să se precizeze starea coletului la momentul livrării.
- Produse livrate gresit – caz în care s-a livrat alt produs decât cel comandat, iar costurile de retur sunt suportate de SC Multimasimex SRL.
Toate riscurile cu privire la pierderea sau deteriorarea coletului sunt transferate către consumator din momentul în care acesta întră în posesia coletului și semnează primirea acestuia. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În situația în care livrarea se face cu un transportator contractat de Consumator riscul este transferat către acesta din momentul predării produselor către acel transportator.
Orice solicitare de retur se comunică la adresa de email [email protected] sau prin prezentarea la sediul SC Multimasimex SRL din Bistrița, Str. Gării, nr. 48, cu produsul respectiv, în timpul orelor de program așa cum sunt afișate pe prima pagină a site-ului.
Ai nevoie de ajutor ? Contactează-ne
- +40 720 530 401
- Messenger
- Email: [email protected]
- Instragram